Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers): Kiest u voor betaling met iDeal dan komt u in de vertrouwde omgeving van uw bank. Wij ontvangen de betaling direct en kunnen gelijk aan slag met de verzending van uw bestelling.
  • Vooruit betalen per bank: U kunt uw bestelling betalen door middel van een bankoverschrijving. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt de bestelling verzonden.
  • Achteraf betalen: Wij werken samen met Billink, die het gehele achteraf betalingsproces voor ons uitvoert. De facturering en vordering van uw bestelling dragen wij over aan Billink. Kiest u voor Billink dan is het vereist om uw geboortedatum en telefoonnummer in te vullen bij uw bestelling. U ontvangt van Billink een email met uw factuur en betaalgegevens. Wanneer u de bestelling plaatst, wordt er realtime door Billink een credit check uitgevoerd. Is deze succesvol dan zal de bestelling direct worden verwerkt. Wordt uw order niet geaccepteerd door Billink dan kunt u via een andere betaalmethode alsnog uw bestelling betalen.U dient de factuur binnen 14 dagen rechtstreeks te voldoen aan Billink. Voor vragen rondom het betaalproces kunt u terecht bij Billink. De klantenservice van Billink is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Dit kan telefonisch via 0900 - 04 00 031 of per mail info@billink.nl.
Klanten uit België kunnen betalen met Bancontact,